astertech header

Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny

Proponujemy Państwu długofalową współpracę polegającą na opiece serwisowej w zakresie telekomunikacji, teleinformatyki oraz systemów zabezpieczeń.

Jesteśmy do Państwa dyspozycji w szerokim zakresie usług związanych z instalacją i konfiguracją urządzeń i sieci teleinformatycznych.

wspolpraca system pogwarancyjnyDoradzamy, przeprowadzamy ekspertyzy techniczne, staramy się pomóc w rozwiązywaniu nietypowych problemów. Wykonujemy usługi w każdym zakresie, szczególnie polecamy podpisanie umowy stałej obsługi serwisowej.

Co można zyskać poprzez stałą fachową opiekę?

  • Nie tracicie Państwo czasu na rozwiązywanie problemów technicznych - nasza opieka umożliwia najlepsze wykorzystanie sprzętu, zwiększa wydajność i zapobiega awariom.
  • Kontrola i zmniejszenie kosztów bieżących - dzięki naszej wiedzy i doświadczeniu możecie Państwo zaoszczędzić od kilku do kilkunastu procent kosztów, np.: poprzez zmniejszenie rachunków telefonicznych, bardziej trafne inwestycje w sprzęt.

pomocDlaczego jesteśmy lepsi od pracowników zatrudnionych na etacie?

  • Najczęściej współpraca z firmą zewnętrzną jest tańsza niż zatrudnienie pracownika na etat.
  • Na podstawie działań u wielu klientów, stykamy się z wieloma różnymi problemami, jesteśmy na bieżąco z najnowszymi, najbardziej ekonomicznymi rozwiązaniami, wiemy co sprawdza się w praktyce.
  • Nasz wykwalifikowany personel umożliwia zaproponowanie kompleksowych rozwiązań dzięki czemu system jest spójny i bardziej wydajny.

wspolpraca system gwarancyjnyDo czego zobowiązuje nas umowa?

  • Do bieżącej konserwacji i konfiguracji sprzętu zapewniającej bezawaryjne działanie.
  • Do szybkiej reakcji w przypadku awarii, maksymalnie do czasu określonego w umowie, oraz do jak najszybszego usunięcia uszkodzenia.
  • Do doradzania w sprawach inwestycji, bieżącej obsługi systemów taryfikacyjnych i systemów rejestrujących zapis danych.
  • Do bezpłatnej naprawy lub rozbudowy - klient płaci jedynie za części.

Cena za opiekę serwisową kalkulowana jest indywidualnie i zależy od wielu czynników między innymi:

  • Architektury sieci, ilości posiadanego sprzętu np: ilości posiadanych numerów wewnętrznych, ilości czujek lub kamer.
  • Rodzaju centrali telefonicznej, alarmowej, rejestratora, rodzaju posiadanej kamery.
  • Zakresu czasowego sprawowanej opieki.
  • Maksymalnego czasu reakcji na zgłoszoną awarię.